Yoga

Din 2 aprilie Sabrina Valeriu, instructor certificat Yoga Alliance va face parte din echipa Recumed.

Sabrina si-a luat atestatul in Capitala mondiala a yoga – Rishikesh, orasul sfant de la poalele muntilor Himalaya, India.

Inainte de asta a lucrat 5 ani in presa, dar yoga i-a schimbat viata in bine si foarte bine si isi doreste sa poata impartasi ceea ce a invatat si cu ceilalti.

Clasele de Yoga 

1 sedinta  de grup – 60 Ron;

1 sedinta individuala – 90 Ron;

Abonament 4 sedinte – 200 Ron;

Abonament 8 sedinte – 330 Ron;

In era vitezei si a superficialitatii, omului ii este din ce in ce mai greu sa pastreze vie conexiunea cu sinele, cu ceilalti si cu natura. Ritmul cotidian alert, agitatia generala, lasa putin timp pentru o evolutie organica a fiintei umane. Yoga este considerata stiinta “traitului corect”, conectandu-ne la intelepciunea ancestrala, transmisa din generatie in generatie, inca de la inceputul timpurilor.    Numele isi are originea de la cuvantul in sanskrita, “yuj”, care inseamna “a uni”, “a impreuna”, – Yoga inseamna Uniune.                                                     

Hatha Yoga este considerata prima forma de yoga, din care mai tarziu s-au nascut alte stiluri, precum ashtanga, vinyasa, yin, etc.

Asanele (posturile corporale) practicate impreuna cu pranayama (tehnici de respirat) ajuta la echilibrarea si armonizarea corpului, mintii si emotiilor, astfel incat sa ne folosim organismul la capacitate maxima, fara a irosi din energia vitala.

Tensiunile acumulate in minte se traduc in plan fizic in musculatura noastra, formand “noduri” ce produc disconfort. Menirea asanelor este de a elibera aceste tensiuni mentale, actionand somatopsihic – prin exercitii fizice si linistind mintea.                                                                 

De asemenea, aceasta practica ajuta la intarirea si echilibrarea sistemului endocrin si nervos, rezultand un corp sanatos si puternic.                                                                             

Clasele de hatha yoga se adreseaza tuturor, cu sau fara experienta. Intensitatea exercitiilor este adaptata nevoilor fiecarui cursant, dupa o discutie in prealabil cu instructorul. Acesta trebuie instiintat in cazul in care exista cursanti cu afectiuni grave, operatii, etc.                                 

Tinuta la clasa trebuie sa fie lejera, astfel incat sa permita corpului sa se miste. Este recomandata folosirea materialelor naturale, precum bumbacul, in-ul, panza topita, etc, ce lasa pielea sa respire.

Spune-ti parerea